loading...

دانلود نوحه ترکی ، دانلود نوحه ذاکر | ترکی نوحه لر

دانلود نوحه تصویری سید جواد ذاکر - اگه دیوونه ندیده ای  دانلود نوحه تصویری سید جواد ذاکر - اگه دیوونه ندیده ای اگه دیوونه ندیده ای به ما میگن دیوونه اگه دیوونه شنیده ای به ما میگن دیوونه به ما

السلام علیک یا اباعبدا.. الحسین

فرا رسیدن ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)
را به محضرحضرت صاحب الزمان (عج) تسلیت عرض مینماییم


بو عالمـــــــــــــین غم و اندوهــــــــی عالــــــم عالم اولیدی

نه بو محـــــــــــــــــــــــــــــرم اولیدی نه زینبه (س)غم اولیدی


اطلاعیه
کاربران گرامی لطفا لینک های معیوب مطالب که در دانلود مشکل دار هستند رو
از طریق دیدگاه همان مطلب به ما گزارش دهید تا در اسرع وقت لینک جایگزین رو قرار بدیدم.
با تشکر از همراهی شما

دانلود نوحه تصویری سید جواد ذاکر - اگه دیوونه ندیده ای

 

دانلود نوحه تصویری سید جواد ذاکر - اگه دیوونه ندیده ای

اگه دیوونه ندیده ای به ما میگن دیوونه

اگه دیوونه شنیده ای به ما میگن دیوونه به ما میگن دیوونه

منم یه روز عاقل بودم عشق تو مجنونم کرد

ز شهر عقل و عاقلا یکباره بیرونم کرد

به جرم عشق و عاشقی به ما میگن دیوونه

بذار ملامت بکنن یه خوب و بد میمونه

دل من از روز ازل اسیر یک نگاهه

حسینو دوست داره مگه خاطرخواهی گناهه

دیوونه ی حسینم و ویرونه ی حسینم

دیوونه ی حسینم و ویرونه ی حسینم

دل هر کی با یاری خوشه یار دل ما حسینه

ترانه ای که دل و میبره صدای یا حسینه

عقل از سر من پریده و دیوونگی جا گرفته

حرف اگه داری با خدا بزن عقلمو خدا گرفته

منم یه روز عاقل بودم عشق تو مجنونم کرد

ز شهر عقل و عاقلا یکباره بیرونم کرد

هر کی عاقله غمی داره روزگار درهمی داره

عاشق نشدی نمیدونی دیوونگی عالمی داره

بهشت من حسینه و سرشت من حسینه

نوشته ی کتاب سرنوشت من حسینه

دل من از روز ازل اسیر یک نگاهه

حسینو دوست داره مگه خاطرخواهی گناه

دیوونه ی حسینم و ویرونه ی حسینم

خراب و مست گوشه ی میخونه ی حسینم

حسین حسین حسین حسین

برای تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان 3 صلوات

دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود نوحه 97 , دانلود نوحه ترکی,دانلود نوحه جدید ذاکر,دانلود نوحه ترکی ذاکر,دانلود مداحی سید جواد ذاکر,دانلود نوحه رقیه نازلی صورتین قویما دیواره,دانلود نوحه محمد باقر منصوری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 130
  • کل نظرات : 133
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 190
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 190
  • بازدید امروز : 662
  • باردید دیروز : 470
  • گوگل امروز : 48
  • گوگل دیروز : 51
  • بازدید هفته : 3,279
  • بازدید ماه : 9,786
  • بازدید سال : 84,857
  • بازدید کلی : 5,509,536
  • کدهای اختصاصی